20 Haziran 2008 Cuma

ben dün eleanor'u gördüm...

önce herşey bir film ile başladı.1999-2000 senesi benim orta öğretime başladığım sezondu.ve 2000 senesinde yeni bir film gösterime girdi.gone in 60 seconds...
liseye başladım ve arabalara olan bu istemsiz bir zaafım olduğunu burada keşfettim.4 tekerli bu makinalara garip bir şekilde bir çekim hissediyordum.ancak halen daha araba kullanabilen bir insan değilim,ancak öğrenmem yakındır zira nazardan uzak artık bir arabamız var.bunu daha sonra ele alıcam.neyse dağılmadan konuya döneyim.
60 saniye ismindeki bu film içerisinde birbirinden kıymetli ve değişik,âmiyane tabirli "köpek" gibi arabalar vardı ama filmin sonlarına geldiğinde aralarındaki gerçek hazineyi görmüştüm.eleanor... yani illa sınıflandırmak gerekirse ford shelby gt500.o alet ancak filmlerde olabilecek bir güzelliğe sahipti benim nezlimde,ki zaten halen daha öyle.
ancak uzun zamandır eleanor'u aldatıyordum.farkında olmadan ama.halen daha pişmanım,teknolojiye yeni çömezlere kendimi fena kaptırıp aslolanı unutmuşum.bunu dün sabah 9 buçuk sularında acı olarak farkettim ve o görüntü bana tokat gibi geldi.daha önceki yazılarımda belirttiğim gibi çalışıyorum ve işim dün tandoğan tarafına gitmemi gerektirdi yanımda kuzenim duruyordu.sokaktan ilerlerken 2000li bir mustang gördüm güzelmiş lan aslında derken(mustang'in alıştığımız sekli dışındakiler beni acayip iter açıkçası) birden yanında petrol yeşilinden bir araba ilahı gördüm.orda duruyordu;pasparlak ve her an fırlamaya hazır bir 44'ük magnum mermisi gibi.o an ne kadar hatalı olduğumu,o güzel bayanı bunca zamandır istemeden de olsa aldattığımı farkettim.ancak acelemiz olduğu için öylece bakamadım.o an deyim yerindeyse ambele olduğm için fotoğref dahi çekemedim.tokat gibi bir yanıtıydı bana eleanor'un bu.bundan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.üzgünüm eleanor,özür dilerim hanımefendi....

1 yorum:

Şehzade Ali dedi ki...

ğınnnn...
yardırayım dedim.
öğrendin mi araba sürmeyi?